Podstaknite kupce da se vraćaju češće nudeći posebne pogodnosti, kao što su “za 5 ili 10 kupovina sledeća za 1 dinar” ili “nešto za 1 dinar”. Ovakve ponude privlače kupce da vam ostanu lojalni.
Za 5 ili 10 kupovina sledeća nečega za 1 dinar
Ova ponuda ima za cilj da nagradi kupce za njihovu lojalnost i česte posete. Kada kupac ostvari određeni broj kupovina (na primer, 5 ili 10), naredna kupovina koju obave može biti za simboličan iznos od 1 dinar.
Ovo stvara osećaj ekskluzivnosti i posebnosti za kupce koji su redovni i često se vraćaju, te ih podstiče da zadrže lojalnost prema vašem brendu.
Nešto za 1 dinar
Ova ponuda je takođe namenjena podsticanju čestih kupovina. Možete odabrati određeni proizvod ili uslugu iz vašeg asortimana koji ćete ponuditi po ceni od samo 1 dinar, uz uslov da je kupac već ostvario određeni broj prethodnih kupovina ili postigao određeni nivo potrošnje.
Ovakva ponuda stvara uzbuđenje i motivaciju za ponovnu posetu, jer kupci imaju priliku da dobiju proizvod ili uslugu po veoma povoljnoj ceni.
Komunikacija o ponudama
Ključni korak je redovna komunikacija sa članovima vašeg VIP loyality kluba Grupna putem obaveštenja u aplikaciji.
Obaveštavajte ih o posebnim ponudama za višekratne kupovine i podstičite ih da iskoriste ove pogodnosti.
Takođe, možete koristiti personalizovane ponude i preporuke na osnovu njihovih prethodnih kupovina kako biste unapredili njihovo iskustvo i podstakli ih da se češće vraćaju.
Jasni uslovi i pravila
Važno je da jasno definišete uslove i pravila za ove posebne ponude kako biste izbegli bilo kakve nesporazume ili konfuziju.
Navedite koliko tačno kupovina je potrebno ostvariti ili koji nivo potrošnje treba dostići kako bi se kvalifikovali za sledeću kupovinu po simboličnoj ceni. Obezbedite transparentnost kako bi kupci bili informisani i motivisani da ostvare postavljene ciljeve.
Praćenje rezultata i optimizacija
Redovno pratite efikasnost ovih posebnih ponuda za višekratne kupovine i analizirajte njihove rezultate.
Proučite koje ponude su najpopularnije među kupcima i kako se to odražava na njihovu lojalnost i ukupan promet. Na osnovu dobijenih rezultata, prilagodite i optimizujte ponude kako biste ostvarili što veći povrat ulaganja i povećali angažovanost kupaca.
Implementiranjem ovakvih posebnih ponuda za višekratne kupovine, možete izgraditi dugoročnu lojalnost kupaca, privući nove kupce i povećati vrednost njihovih kupovina. Ove ponude su efikasan način da se istaknete na tržištu i privučete pažnju potrošača koji su u potrazi za dodatnim benefitima i pogodnostima.
Korisne informacije: VIP loyality klubu i Bodovi za kupovine
Za praktičnu primenu pozovite tel/viber: +381 63 377 700
